כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום אולמות אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי אולמות אירועים!

 
 

אירוע באולם- לא פחות מגן אירועים

כאשר ניגשים לערוך אירוע השאלה הראשונה שמתלבטים בה היא האם לערוך את האירוע בגן אירועים פתוח או באולם סגור . אך התלבטות זו הינה מיותרת . למרות שנהוג בשנים האחרונות לערוך אירועים בגני אירועים, הרי שאירוע באולם יכול להפוך גם הוא לבלתי נשכח . ( עוד על גן אירועים )
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לאולמות אירועים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
 
 
  
אולם אירועים נושא עמו יתרונות שאין לגני אירועים : ראשית, מועד האירוע לא תלוי במזג האוויר, האירוע יכול להתקיים בקיץ או בחורף, בלי לחשוש שמא האירוע ייהרס . שנית, בניגוד לדעה הרווחת שאירוע באולם הינו ארכאי וזול יותר, אולמות אירועים כיום כוללים אלמנטים כגון צמחייה, מפלי מים, בריכות נוי, אשר יוצרים תחושה נעימה וחמימה . כמו כן, לא מעט אולמות כוללים למעשה גינה או מרפסת, אשר מאפשרת לאירוע להתקיים גם בפנים וגם בחוץ .
 
אחרי שהחלטתם לערוך אירוע באולם, חשוב לבחון מספר דברים בטרם בחרתם את האולם המיועד . על מנת שהאירוע יצליח חשוב שהאולם יהיה מרווח, כך שלא יתערבבו אזורי הסעדה עם אזור הריקודים . כמובן שההחלטה עד כמה האולם צריך להיות גדול תלויה בכמות המוזמנים שלכם . במידה והחלטתם להזמין מעט אנשים אין צורך לקחת אולם גדול שיהיה בחלקו הגדול ריק . השאלה איזה אולם לקחת וכמה אנשים להזמין היא כמובן שאלה של רצון ותקציב . (עוד על גן אירועים בשרון )
 
אחרי שבחרתם סוג אולם חשוב לברר מה החוזה ביניכם כולל . האם האולם מעסיק תקליטן, קייטרינג, והאם אתם תלויים בהם או שמא אתם יכולים להביא את מי שאתם בוחרים .
במידה ולאולם יש גינה או מרפסת הרי שגם מועד האירוע חשוב,  כי בתנאים הנכונים  תוכלו להינות מהם . ניתן לשלב בין אירוע פנימי לחיצוני, מה שיעניק לאורחים הנאה משולבת של אינטימיות וטבעיות .
 
מומלץ ש
אולם האירועים יהיה באזור מוכר
. במידה ומדובר באירוע עסקי הרי שאין טעם שהאולם יהיה רחוק ממקום העבודה, אך אם מדובר באירוע משפחתי מומלץ שהוא יהיה באזור "אמצע" עבור כל האורחים . כך יקל על כולם להגיע . רצוי שהאולם לא יהיה מיחד באזור תעשייה, מה שייתן תחושה לא נעימה לאורחים, ומנגד מומלץ שלא יהיה באזור עירוני, כי אז חלים עליו חוקי עזר עירוניים שעלולים להגביל את זמן האירוע . לזה יש להוסיף את העובדה שאירוע באולם בתוך העיר עלול ליצור בעיית חנייה לאורחים, לכן חשוב לבחון שיש למקום מגרש חנייה לא בתשלום עבור האורחים .
 
מסיבות ביטחוניות ואחרות מומלץ לבדוק שהאולם מאובטח . אחת האופציות לכך היא הצגת ההזמנות בפתח המקום . כאן אנו עוברים לחשיבות הצוות במקום . צוות האולם צריך להיות מיומן, אדיב, צוות שערך כבר אירועים כמו שלכם . מומלץ לברר כמה מאנשי הצוות עובדים עבורכם באותו ערב, כמו כן יש לבדוק את אופן התשלומים לאירוע, ומה החוזה ביניכם לבין המקום , מעניק לכם המקום ומה לא .
 
האולם עצמו צריך להיות נקי, מסודר, מהודר, עם גנרטור, מיזוג אוויר, שירותיים נקיים ומרווחים, במידה ואתם מבקשים שהאירוע יכלול אטרקציות שונות כגון זיקוקים, חשוב לברר האם יש למקום רישיון לכך . לשם כך יש לבדוק האם למקום יש ביטוח צד ג' . מומלץ גם לבדוק האם יש לו כספת, תעודת כשרות, וכמובן רישיון הפעלה . בלי זה לא תרצו לערוך בו אירוע .
 
עליכם לזכור ש אולם האירועים צריך להיות לטעמכם, ונוח עבור האורחים שלכם, לכן אל תהססו להתלבט ולחשוב האם הוא מתאים לכם, אך זכרו שבסופו של דבר אירוע באולם יכול להיות נפלא לא פחות מאשר אירוע בגן אירועים .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.