כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום גני אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי גני אירועים !

 
 

המדריך לגני אירועים

כדי לבחור גן אירועים עליכם לחשוב היטב מתי ואיזה אופי של אירוע אתם רוצים לערוך .  את האירוע תתכננו רק  אחרי שתבחרו  גן אירועים לערוך בו את האירוע . את כל השאר- כיצד אתם רואים את האירוע שלכם נערך, כמה אנשים אתם מעוניינים להזמין, איך לנצל את העובדה שאתם עורכים את האירוע בגן אירועים  ומה תרצו להוסיף לאירוע על מנת שהוא יהיה מיוחד- תכננו אחרי בחירת המקום
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לגני אירועים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
 
 
 
כיצד בוחרים גן אירועים
 
בחירת  גן לאירועים מתחילה בשאלה כמה אנשים תרצו לראות באירוע . במידה ומדובר בכמות אנשים גדולה יש לבחור גן אירועים גדול כמובן . במידה ותעדיפו כמות אנשים קטנה- עדיף לקחת גן לאירועים שהוא קטן, על מנת שהמקום לא ייראה ריק, דבר העלול לפגוע בטיבו של האירוע . החלטה לעשות אירוע במקום שהוא גן אירועים משפיעה על תאריך האירוע . מאחר ומקומות כמו גני אירועים נושקים לא פעם לים או לשדות, מומלץ לעשות את האירוע בקיץ או באביב, על מנת ליהנות ממזג אוויר נעים .
 
גני אירועים מספקים עבור עורכי האירוע את כל מה שנדרש על מנת לקיים אירוע , אך במידה ואתם מעוניינים להזמין קייטרינג, תקליטן ומעצב אירועים משלכם תוכלו לבקש ממנהלי גן אירועים שיסכימו לכך. עם זאת, מומלץ להתייעץ עם מנהלי המקום, לפחות לגבי עיצוב והפקת האירוע, שכן הם מכירים את המקום ויודעים כיצד ניתן לנצל אותו באופן המקסימאלי .
 
מה חשוב לדעת על גני אירועים
 
חשוב לבחון מספר אלמנטים כאשר בוחרים גן אירועים : ראשית, האם למנהליו יש  רישיון הפעלה . גן אירועים אשר פועל ללא רישיון הוא סכנה, שכן המשטרה עלולה לסגור אותו עד שמגיע מועד האירוע שלכם, ואז אתם עלולים להישאר בלי מקום לערוך בו את האירוע, ועם הפסד כספי עצום . שנית, יש לבחון את המבנה שלו, האם יש לו חנייה צמודה, האם הוא שטוח או הררי, האם יש בו מספיק חדרי שירותים, וכמובן האם יש מרווח בין אזור אחד לשני, כדי שהאורחים לא יצטרכו להצטופף.  
 
 
אחרי שבוחנים את כל האלמנטים הלוגיסטיים של המקום חשוב לבדוק מה גן אירועים שהזמנתם מעניק לכם. בתור שעורכי האירוע תצטרכו חדר מיוחד משלכם, במידה ומדובר בחגיגה כמו חתונה או בר מצווה- יהיה צורך גם בכספת אשר תהיה בחדר שאיש לא יוכל להיכנס אליו. חשוב שגן אירועים יחזיק גנראטור למקרה הצורך  וציוד עזרה ראשונה לכל מקרה שעלול לקרות . חשוב לברר האם המקום מתיר לקיים אטרקציות שונות במקום, כמו זיקוקים, לפידים וכדומה .
 
ההסכם עם גן אירועים צריך להיחתם ברגע שמסכמים על תאריך האירוע . חשוב שתבדקו האם מתקיים עוד אירוע במקום, זאת על מנת שתדעו כמה מן העובדים במקום יהיו לרשותכם בזמן האירוע . כמו כן עליכם לדרוש שמנהל גן אירועים יהיה נוכח בערב האירוע במקום, על מנת שיוכל לפתור בעיות אם יצוצו. גן האירועים צריך להסכים לעמוד לרשותכם החל מתחילת הערב ועד שאחרון האורחים יעזוב . מבחינת עלות האירוע, נהוג לשלם חצי מהסכום לפני האירוע, ואת החצי השני בסוף האירוע .
 
גני אירועים הם מקום נפלא לערוך בהם אירועים . גן אירועים המשקיף אל נוף טבעי יכול להוות אטרקציה בפני עצמה לאורחים ולבעלי השמחה . אם תחליטו לערוך אירוע בגן אירועים תגלו מהר מאוד שהאירוע הופך להנאה צרופה, וכל מה שנותר לכם לעשות הוא לחגוג וליהנות. האורחים שיבואו למקום יידעו שאירוע במקום שהוא גן אירועים יכול להיות שונה מכל אירוע אחר שהכירו או ידעו.
 
          
מילון מונחים:
 
גן סגור: גן אירועים מתוחם, שחלקו מקורה  וחלקו לא מקורה.
 
גן פתוח : גן לא מתוחם, שגבולותיו טבעיים, ללא גג.
 
רישיון הפעלה:רישיון להפעיל גן אירועים מטעם המשטרה ומכבי אש . כל גן אירועים חייב ברישיון כזה כדי שיוכל לפעול .
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.