כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 
 
   

מיפרייס הינו מנוע השוואת מחירים בשיטת המכרז הסגור.
מלא את פרטייך ושלח בקליק אחד בקשה להצעת מחיר מ 5 ספקים מובילים בתחום עיצוב אירועים.
השווה מחירים וחסוך 25%-15% ממחירי עיצוב אירועים !

 
 

להפיק חתונה

הצעת לה נישואין באופן שגרם לה לבכות מהתרגשות. היא הסכימה להצעה באופן שגרם לך להרגיש בר מזל. עכשיו אתם צריכים להתחיל לתכנן את האירוע, אשר יהיה היום המשמח בחייכם. לפעמים ייראה לכם הדבר חסר סיכוי, ולפעמים- כמו הכנת תוכנית מלחמה. אך אם תהיו מסודרים תמצאו את הדרך להרים את האירוע בקלות. תמיד תוכלו לפנות למי שמתעסק בתחום עיצוב חתונה כדי שיעזור לכם.
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לעיצוב אירועים
הוסף הערות
הוסף הערות
 
 
 
 
 
 
חתונה איננה סתם אירוע. מדובר באירוע שמצריך קשירת חיבורים רבים, עד אשר האירוע, אשר יעמוד בלוח הזמנים ויתנהל בדיוק כפי שחלמתם עליו, ייצא אל הפועל. אחרי הכל זה היום שלכם, והמשפחה והחברים יהיו שם כדי לחגוג איתכם. אפילו רק בשביל זה תנסו לעשות הכל כדי שהאירוע ייראה בדיוק כפי שחלמתם עליו. הרי איש לא חושב שאחרי החתונה הראשונה שלו הוא יעשה זאת שוב.
 
על מנת שהחתונה תצליח, חשוב להכין מראש רשימה אשר תקבע בדיוק מה צריך לעשות, ואם ניתן- גם מתי. יש לזכור כל דבר שעליכם לעשות, חשוב לבדוק במספר מקומות לפני שמגיעים להחלטה סופית, הן בשביל לקבל את התוצאה הטובה ביותר, והן בשביל לקבל את המחיר המתאים לכם.
 
קודם- מצאו מקום
 
בשלב הראשון עליכם לבחור את המקום בו תרצו לערוך את האירוע. למעשה, אחרי שלב זה יהיה לכם תאריך ברור לאירוע, ואז תוכלו להתחיל בתכנון האירוע. מאחר ומבחינה אישיתיש לכם הרבה מה לעשות לפני החתונה, ניתן בשלב זה להזמין  עיצוב אירועים ממעצב, על מנת שהוא יעזור לכם בתכנון האירוע ובהוצאתו אל הפועל.
 
בשלב השני עליכם לבחור בגדים. יש כאלה אשר חושבים שמדובר בימים ספורים של חיפושים, אך מהר מאוד תגלו, שבחירת הבגדים יכולה לארוך יותר מאשר תכננתם. מה שבטוח הוא, שאם מחליטים על פריט מסוים מהר- כל שאר הבגדים צריכים לבוא בהתאמה אליו, וזה יכול לזרז מעט את החיפושים.
 
לאחר מכן עליכם לבחור חברת קייטרינג ותקליטן. חלק זה ייעשה בחלקו בעזרת משפחה וחברים, אשר יכולים לעזור לכם לבחור, ובכך תביאו גם את דעתם לתכנון האירוע. את שאר הפריטים בתכנון האירוע, כמו תפאורה, אופי הטקס, אטרקציות וכדומה, תוכלו לתכנן עם מי שמעצב עבורכם את החתונה.
 
 
התכנון האישי
 
התכנון עצמו צריך להימשך עד יום החתונה, וחלקו האישי ייעשה ביום החתונה (איפור, תספורת וכדומה), אך הזמנות החתונה צריכות להישלח בסביבות חודשיים לפני האירוע, אז גם ניתן לבקש מן האורחים לאשר השתתפותם באירוע, על מנת שתוכלו לדעת כמה מנות עליכם להזמין בקייטרינג.
 
תכנון חתונה איננו נגמר כאן כמובן. יש לדאוג להזמנת רב, כתיבת כתובה, הזמנת הסעה מיוחדת לכלה ולחתן, תכנון מקומות ישיבה, הזמנת ירח דבש וזו רק תחילת הרשימה. אם תעשו לעצמכם רשימה מראש, ותטפלו בכל עניין בזמן, תגיעו ליום החתונה שכל התכנון מאחוריכם. אם תבקשו ממישהו אשר עוסק בתחום  עיצוב חתונה לעזור לכם הרי שזמן רב יתפנה לכם כדי לעסוק בדברים שבהם רק אתם צריכים לטפל.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.