כניסה לחברים
 
 
 
 
רישום למייפריס
עם הרשמתך לאתר MyPrice (בחינם) תוכל לצפות בפרטי החברות אליהן פנית וליהנות ממבצעים והטבות בתחום התעניינותך. בפנייתך הבאה המערכת תזכור את פרטיך, ותבקש ממך למלא רק מינימום פרטים. כלקוח רשום תוכל לנהל את ההצעות שתקבל ישירות דרך פורטל MyPrice ולקבל דרכו גם את הצעות המחיר, וזאת- ללא תשלום וללא כל מחויבות.

עם מילוי הטופס ושליחתו תקבל לתיבת הדואר האלקטרוני שלך סיסמת כניסה לאתר.
 
 
 
 
 
רישום לאתר
 
 
 
פרסם באתר
כבעל עסק, אתה לבטח מודע לעובדה שהתקציב הגדול אותו אתה מוציא לפרסום אינו מבטיח תוצאות מראש.

MyPrice מזמינה אתכם לפרסם באתר שלה, ולשלם עבור התוצאות בלבד.

פרסום במיפרייס יביא לך גל פניות על בסיס יומיומי. הפניות ישלחו אליך ב SMS / אימייל / מערכת ניהול - ע"פ בחירתך.

מעל ל 1,200 עסקים כבר בחרו MyPrice , ונהנים ממאות לקוחות פוטנציאלים בכל חודש.

מיפרייס מזמינה גם אותך להיות שותף להצלחה. כל שעליך לעשות הוא להירשם לפורטל MyPrice בטופס משמאל. פניות מלקוחות המעוניינים בשירות שאתה מציע יתחילו לזרום אליך עוד היום.

* השירות ניתן לכמות ספקים מוגבלת בכל תחום. MyPrice שומרת לעצמה את הזכות לדחות ספקים בגלל כמות ספקים רשומים ו\או איכות שירות ירודה מצד ספק השירותים.
 
רישום לאתר
 
 
 
 
 
 

בואו לערבב קוקטיילים עם החברים במשרד מגוון רחב של סדנאות אלכוהול.
יום כיף וגיבוש בסדנת אלכוהול של זמן אמיתי !

 
 
         
 
 
 
 
 

סדנת אלכוהול



בואו לשבור את הקרח ! בסדנת אלכוהול של זמן אמיתי !

סדנאות האלכוהול מיועדות לקבוצות בגדלים שונים ובהרכבים שונים,החל בשיעור פרטי ועד עשרות אנשים ואף יותר. ניתן לערוך סדנאות באחד ממרכזי ההדרכה של זמן אמיתי ברחבי הארץ, בבתים פרטיים או במשרדי החברה.

אנו מזמינים אתכם לבחור מבין שלושה סוגי סדנאות עיקריים אותם גיבשנו במיוחד עבורכם.

רוצים לקבל פרטים נוספים? מלאו את פרטייכם בטופס זה ונשמח לחזור אליכם בהקדם.



 
 
 
מלא פרטים וקבל 5 הצעות בקליק לסדנת אלכוהול
הוסף הערות
הוסף הערות
         
 
 
מאמרים בתחום
  • אחרי שהאירוע שלנו מסתיים אנו רוצים לזכור כמה שיותר רגעים ממנו. לכן תפקידו של הצלם באירוע הוא חשוב ביותר. אם הצלם מקצועי וטוב, הוא יצליח לגרום לנו לחוות שוב את האירוע בכל פעם שאנו צופים בתמונות או בסרט שלו. 
     
    אין אירוע טוב עם אוכל רע. ידוע לכל שאם האוכל באירוע לא יהיה טעים, טרי ומגוון, יהפוך האירוע מהר מאד לחסר הנאה, מה שיעכיר על השמחה של בעלי האירוע ושל אורחיהם. 
    אחד המרכיבים החשובים באירוע הוא המוזיקה. כמו אוכל, מוזיקה טובה יכולה להפוך את האירוע לבלתי נשכח. ולכן מקומו של התקליטן הוא כה חשוב בתכנון האירוע.
     
    כאשר אנו מחליטים לערוך אירוע, הדבר הראשון שעלינו לבחור הוא המקום בו נערוך אותו. אין ספק שמבחינת האווירה, הריחות, הצבעים, אירוע בחיק הטבע הוא האירוע היפה ביותר שנוכל לערוך, לכן בחירה בגן אירועים כמקום האירוע נראית בחירה טבעית.
    האירוע התחיל, האירוע הסתיים...ונשארים הזיכרונות והתמונות. התמונות הן הזיכרון המוחשי הטוב ביותר שיכול להישאר לכם. לכן חשוב מאוד, כאשר עורכים אירוע, לקחת צלם מקצועי וטוב, אשר יכול להשאיר עבורכם, דרך צילומיו, את זיכרון האירוע. 
     
    איכותם של אירועים נמדדת, על פי רוב, על פי התוכן שלהם והאוכל המוגש בהם. אתם  יכולים להפוך את האירוע שלכם לבלתי נשכח אם רק תיקחו חברת קייטרינג מתאימה.  
    ידוע שבארוחות חגיגיות ישנו סידור קבוע לסכו"ם על השולחן. למעשה כל דבר באירוע צריך להיות במקום, ולהיות מסודר בהתאם. לשם כך ניתן להיעזר במעצבי אירועים. מעצבי אירועים יעזרו לכם, להפוך את האירוע שלכם להיראות בדיוק כפי שציפיתם. מסודר, מתואם, משולב, כפי שחלמתם עליו.
     
    אם ברצונכם להפוך אירוע אפור לאירוע שמח כל מה שעליכם לעשות הוא לדאוג למוזיקה טובה. לשם כך עליכם להביא תקליטן מקצועי, שיידע להפעיל את הקהל, להרקיד אותו, לשלב בין סגנונות ולהפוך את קהל האורחים לרקדנים לערב אחד.
    מי שעורך כיום אירוע יודע שיש לו אלף ואחד דברים לארגן.  לכן לא פעם רצוי לקחת מעצב אירועים, אשר לוקח על עצמו את הטיפול בחלק מן הדברים, ובכך חוסך לכם כאב ראש ומעניק לכם שקט נפשי.
     
    כל אחד רוצה להיות זמר" שרו פעם אריק אינשטיין ושלום חנוך, והם לא טעו. אין אדם   ששומע שיר ברדיו ולא מתחיל לשיר איתו. החולמים בגדול מדמיינים כיצד הם שרים את השיר על הבמה מול הקהל, הם ולא הזמר האמיתי. אומנם לא כולנו זמרים אמיתיים, אבל כולנו יכולים להיות זמרים לערב אחד. החלום יתגשם לנו בקריוקי.
  • אתם מתכננים את אירוע חייכם. מצאתם מקום מתאים, חברת קייטרינג, צלם, די ג'יי וכל היתר, וזה לא מעט. כדי לחגוג את הרגע המרגש ביותר באירוע החלטתם להעמיד מופע של זיקוקין די נור. אין זה פשוט כלל: מופע כזה כרוך בבדיקות, באישורים שונים ובהרבה תנאים, שאם לא כן- הוא כרוך בסיכון רב.
     
    למוסיקה השפעה רבה על מצב הרוח שלנו. היא יכולה להקפיץ אותנו או להרדים אותנו...לשמח אותנו או להעציב אותנו. הדבר ההופך את האירוע ל"שמחה" הוא המוסיקה. היא מרקידה אותנו, מלכדת אותנו, משתפת אותנו באופן פעיל בשמחת חתני השמחה.
    אירוע מוצלח הוא כזה שמשאיר אחריו זיכרון טוב לזמן רב. אירוע חוויתי הפונה אל כל החושים יהיה כזה לבטח: מקום יפה, עיצוב אסתטי של כל מרכיב ומרכיב בו, מוסיקה טובה, אוכל טעים, בידור טוב- צירוף של כל אלה ביחד מרכיב אירוע שלא יישכח.
     
    בתור בעלי חברה, לא פעם אתם נדרשים לערוך אירוע עבור קהל הלקוחות שלכם או על מנת למשוך משקיעים לחברה. אתם יודעים איזה אירוע ברצונכם לערוך, אך עם העבודה הרבה שיש לכם בחברה אין לכם זמן לעסוק בכל הטיפול באירוע. לשם כך נדרש מפיק אירועים, אשר יארגן עבורכם את הקשור בהכנת האירוע ויביא לעריכתו.
    באם אתם מתכננים להיעזר בשירותיו של בר אירועים , אתם צריכים לקחת מספר גורמים בחשבון לפני שאתם בוחרים בסוג הבר: סגנון ונושא האירוע. סגנון המוזמנים שישתתפו באירוע. סוג האוכל שיוגש באירוע.
     
    סיימתם שנה מוצלחת בעסק והחלטתם לערוך אירוע. לכם בוודאי אין זמן להפיק אותו, ולכן תעדיפו שמישהו אחר יעשה זאת, מישהו המתמחה בתחום הפקת אירועים. כיצד עושים זאת ומה חלקכם בהפקת האירוע? על מנת שתדעו את התשובות לכך, מומלץ לקרוא את השאלות והתשובות אשר לפניכם.
    בכל שנה אנו "שוברים את הראש" בשאלה כיצד לעשות את זה. נכון, בשנים הראשונות הדבר כמעט וחוזר על עצמו: משפחה, עוגה, כמה צילומים ובעיקר הרבה מתנות. אך עם השנים יש צורך להשתפר, ולעשות את זה בצורה שונה, יותר צבעונית, חגיגית, ובעיקר מהנה. אני מתכוון כמובן לחגיגת יום הולדת לילד. משנה לשנה הדבר הופך יותר ויותר קשה. הילד מצפה לאירוע מסוים אשר ילהיב אותו ואת חבריו כמובן, ואנו נדרשים לעמוד בציפיות שלו. אחרי הכל, זהו יום הולדתו.
     
    קיימות שתי אפשרויות עיקריות בבחירת בר לאירועים: בר אקטיבי או בר אירועים קבוע.
    מי שעורך אירוע חברתי יודע שהדבר החשוב הוא לשלהב את הקהל. רק כאשר יש מי או מה שמפעיל את הקהל- הקהל נהנה, וכך האירוע מצליח. ומה יכול לגרום להפעלת הקהל יותר מקריוקי?
    אחד מסגנונות הצילום האהובים עלינו הוא צילום אנשים. זה  צילום משפחתי, צילום חברים, צילום אירועים או סתם צילום של אנשים אשר נראים לנו מרתקים. אך  צילום זה אינו פשוט כפי שהוא נשמע. יש צורך בעבודה קשה הבנויה לא רק על הצילום עצמו, אלא, לא פעם, על דברים תודעתיים ולא תודעתיים אשר באים לידי ביטוי באופיו של צילום שכזה.
 
 
 
 
 
 
מספר טלפון – 03-6247733   פקס – 03-7617300
אי-מייל info@myprice.co.il
 
באתר MyPrice תמצא מגוון רב של תחומי שירותים. הקלק על כותרת התחום בו אתה מעוניין, ובתוכו- על הקטגוריה הספציפית בה אתה מחפש שירות. מלא את הטופס המצורף, ובקליק אחד תקבל 5 הצעות מחיר מחברות מובילות בתחום. עם הרשמתך תקבל סיסמה, בעזרתה תוכל להיכנס לאתר ולנהל את ההצעות שתקבל: תמצא פרטים על החברות אשר יפנו אליך, וכן את הצעות המחיר שלהן.  תוכל להשוות בין ההצעות ולבחור את האחת המתאימה לך ביותר. אתר MyPrice – הדרך הנוחה ביותר, היעילה והחסכונית ביותר להתקשר עם נותני שירות.